To jest bardzo fajna oferta pracy 🙂

Specjalistka/Specjalista ds. Dystrybucji i Akwizycji w Wydawnictwie Mamy dla Mamy


Jako Specjalistka/Specjalista ds. Dystrybucji i Akwizycji będziesz odpowiedzialna/y za aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów (m.in. księgarń, sklepów
z artykułami dziecięcymi, bibliotek) oraz zarządzanie istniejącą siecią dystrybucji książek (w wersji drukowanej i elektronicznej).

Poszukujemy osoby, która dobrze czuje się w świecie sprzedażowym, posiada umiejętności handlowe oraz potrafi samodzielnie działać.

  1. Kim jesteśmy:

    Jesteśmy jednym z topowych wydawnictw w sektorze publikacji dedykowanych rodzicom. Oferujemy przemyślane, praktyczne i unikalne poradniki, które mają status bestsellera. Nasze książki są wysoko oceniane zarówno przez czytelników (ocena: 4,9 / 5) jak i ekspertów. To wszystko sprawia, że nasze książki cieszą się ogromnym zainteresowaniem ze strony dystrybutorów.
    Dużym przywilejem i ogromną wartością jest dla nas to, że docierając do dziesiątek tysięcy rodziców pośrednio wpływamy na zdrowie i szczęście wielu dzieci 🙂 Lubimy to, że nasza praca ma sens.

     

  2. Czym będziesz się zajmować?

    – Współpracą z dotychczasowymi Partnerami w zakresie dystrybucji książek drukowanych oraz e-booków. Utrzymywaniem regularnego kontaktu w celu aktywizowania ich do ponownych zamówień.
    – Aktywnym pozyskiwaniem nowych dystrybutorów (księgarń, sklepów z artykułami dla dzieci i rodziców, bibliotek itp.) w zakresie sprzedaży książek drukowanych oraz e-booków.
    – Opracowywaniem i aktualizowaniem oferty współpracy.
    – Monitorowaniem wszystkich etapów współpracy z dystrybutorami (zamówienie, umowa, wysyłka, faktura, termin płatności).
    – Monitorowaniem i raportowaniem swoich wyników sprzedażowych.
    – Dbaniem o dobre relacje i pozytywny wizerunek wydawnictwa.
  1. Wymagania i kompetencje, których szukamy:

    – Kompetencje sprzedażowe, czyli umiejętność budowania relacji z klientami, negocjacji, prezentacji produktów i zamknięcia sprzedaży.
    – Umiejętność pracy na celach sprzedażowych oraz monitorowania postępów ich realizacji.
    – Umiejętności komunikacyjne – zarówno pisemne, jak i werbalne. Ważna jest swoboda w rozmowach telefonicznych z partnerami oraz umiejętność pisania poprawnych wiadomości e-mail.
    – Umiejętność budowania pozytywnych relacji biznesowych, co wymaga empatii, cierpliwości i zdolności do rozwiązywania ewentualnych problemów.
    – Świetna organizacja i zarządzanie własną pracą w trybie zdalnym.
    – Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
    – Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
    – Mile widziana znajomość rynku wydawniczego oraz parentingowego.
    – Dodatkowe kompetencje: otwartość na feedback, odpowiedzialność, samodzielność, terminowość, zaangażowanie oraz uprzejmość i ludzka uczciwość 🙂
    – Pozytywne nastawienie 🙂

  1. Co oferujemy?

    – Atrakcyjny model wynagrodzenia: podstawa + prowizja od zamówień dystrybutorów.
    – Widełki płacowe (podstawa): 4000 – 6000 zł brutto (kwota w odniesieniu do całego etatu).
    – Prowizja: do indywidualnego ustalenia

(Z racji tego, że już posiadamy stałą bazę dystrybutorów, którą przekażemy Ci do obsługi, od początku będziesz otrzymywać prowizję.)

– Czas pracy: 4-6 godzin dziennie. Główną częścią Twojego wynagrodzenia będzie prowizja od sprzedaży, więc Ty decydujesz, czy chcesz więcej czasu przeznaczyć na pracę.
– Częściowa elastyczność godzin pracy – to pozwoli Ci na zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Nasi partnerzy pracują głównie w godzinach 9:00 – 17:00 i w tym zakresie musi odbywać się komunikacja telefoniczna. Pozostałe zadania możesz wykonywać o dowolnej porze.
– Forma współpracy: umowa zlecenie / B2B (własna działalność).
– Termin rozpoczęcia współpracy: z naszej strony „od zaraz”, ale jesteśmy tu elastyczni i spróbujemy uwzględnić Twoje możliwości.
– Gotową bazę dystrybutorów na start – masz możliwość szybkiego rozpoczęcia pracy z istniejącymi kontaktami i siecią dystrybucji.
– Pracę zdalną – elastyczność i wygodę pracy z dowolnego miejsca dzięki naszemu systemowi zarządzania pracą wirtualną. Raz na jakiś czas będziemy spotykać się na Skype, a na co dzień będziemy się komunikować za pośrednictwem aplikacji Slack oraz ClickUp.
– Możliwości rozwoju osobistego i bezpośredni wpływ na biznes. Będziesz pracować w dynamicznie rozwijającej się (również na rynkach międzynarodowych) firmie, dzięki czemu będziesz miał/a szansę nie tylko na samodzielne kreowanie strategii dystrybucji, ale również zaangażowanie w inne obszary firmy i wpływ na rozwój całego wydawnictwa.
– Niezależność. Oczekujemy określonych efektów i rezultatów, ale dajemy dużą swobodę działania.
– Pracę z sensem 🙂 Docierając do tysięcy młodych rodziców przekazujemy im współczesną, aktualną i rzetelną wiedzę na temat wychowywania dzieci. Dzięki temu przyczyniamy się do zmiany na lepsze życia całych rodzin.
– Pozytywną i przyjazną atmosferę pracy – nasze wydawnictwo tworzą LUDZIE, którzy cenią się, szanują i wspierają nawzajem.
– Szukamy osoby, która zostanie z nami na długo, więc jeśli szukasz pracy tymczasowej, to nie jest oferta dla Ciebie.

  1. Do kiedy i jak aplikować?

    Wyślij swoje CV na adres wspolpraca@MamyDlaMamy.pl
    W mailu odpowiedz dodatkowo na poniższe pytania:
    Ile średnio godzin dziennie planujesz przeznaczyć na pracę? …………………………………………
    W jakich głównie godzinach chciałabyś/chciałbyś pracować? …………………………………………
    Jakie są Twoje oczekiwania finansowe:

    • podstawa (brutto z PLN): …………………………………………
    • prowizja (%) od zamówień dystrybutorów: …………………………………………
      Dlaczego chcesz z nami pracować? 🙂 …………………………………………
      Dodatkowe informacje, o których powinniśmy wiedzieć: …………………………………………

Termin na przesłanie CV: 15.06.2023

Odezwiemy się do wybranych osób.

Zapraszamy 🙂

Wydawnictwo Mamy dla Mamy
www.MamyDlaMamy.pl